זרעי פשטן,פטרזילה, ושום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! הנני אוכלת מדי יום בבוקר שן של שום ובנוסף קומץ פיטרוזילה וכסברה בפרוסת לחם חי, ומדי עירב יוגורט ביו 1.5% שומן עם 2 כפיות זירעי פישתן טחונים באותו רגע לשאלתי א.האם אכילת פטרוזיליה וכסברה כל יום ללא הפסקה האם זה יותר מידי ואם יכולות להיות אי אלו תופעות או לגרום לנזק ב. כמו כן כנ"ל לגבי זירעי הפשתן אותה השאלה? האם זרעי הפשתן עלוליםצ להזיק באחד מן הימים ג.כמו כן הנני אוכלת מידי בוקר 4 שקדים לא אפויים 1 אוגוזי ברזיל קומץ קטנטן של צמוקים + 1 שזיף יבש-האם כמות כזו יכולה לגרום להשמנה אם אוכלים מידי יום? הנני בת 59 משקל גופי בין 69.5 בבוקר ובערב בערך 70,5 הגובה 1.70 (בחודשיים האחרונים ירדתי כ-2.5 קילו לידיעתך) מודה לך על תשובתך המהירה תודה
שלום אתי, המזונות שציינת בריאים ואינם גורמים נזק. אם ירדת במשקל בתקופה האחרונה, אזי כנראה שכמות הקלוריות שאת צורכת פחותה מהכמות שגופך מוציא. צריכה יומיומית של אגוזים ושקדים תשפיע על המשקל, בהתאם לכמות שאוכלים. כמובן ששאר התפריט היומי משפיע גם כן. בברכה מוניקה קרן