סוכרזית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,הייתי רוצה לדעת האם סוכרזית מזיקה לגוף באופן כלשהו והאם ניתן להשמין מהסוכרזית אם צורכים אותה כ8 טבליות כל יום?
שלום אלונה הממתיקים המלאכותיים השונים נבדלים זה מזה במרכיב ההמתקה העיקרי. יש לציין שלכל מרכיב מיוחסות רשימת תופעות לוואי אפשריות כפי שהתגלה בניסויים בבעלי חיים (אף מחקר מדעי עדיין לא הוכיח כי קיים סיכון בריאותי לבני אדם במינונים רגילים). כל סוגי הממתיקים דלים בקלוריות ובפחמימות וההבדל הקלורי בין הסוגים השונים בהחלט זניח. התרומה הקלורית מ-8 טבליות ביום הינו זניח ולכן השימוש לא צריך להוביל להשמנה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית