סבילות לרדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/12/2009 | 14:14 | מאת: ליאורה
שלום, אני לוקחת רדוקטיל כבר חודש וחצי. בחודש הראשון לקחתי 10 מ"ג וירדתי כ- 3 ק"ג (בשילוב ספורט ותזונה נכונה). הרופאה שלי הגדילה לי את המינון ואני נוטלת כבר שבועיים 15 מ"ג. לצערי, אינני מרגישה את ההשפעה של הכדור...אני רעבה, החשק למתוק חזר לקדמותו, ולא ירדתי במשקל. אני עדיין מתעמלת ושומרת על תזונה, אך הפעם בקושי גדול יותר. האם עליי לחזור ל- 10 מ"ג? יכול להיות שהגוף שלי פיתח סבילות נגד הכדור? הגובה שלי הוא 1.61 והמשקל ההתחלתי שלי היה 70 ק"ג (כיום פחות 3 ק"ג) וקיבלתי את הכדור בגלל שיש לי כולסטרול גבוה ותורשה משפחתית של סכרת. אשמח לקבל תשובה. תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2009 | 13:57 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: נתקלתי מספר פעמים במטופלים שדיווחו שה 15 מ"ג "פחות טוב להם" . בהחלט מומלץ לנסות לחזור ל 10 מ"ג. לא קיימת סבילות לרדוקטיל. בברכה ד"ר מצקין