רדוקטיל ללא פעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הרופאה שלי אמרה וגם קראתי שצריך לשלב פעילות גופנית תוך שימוש ברדוקטיל.השאלה שלי אם לא עושים פעילות,האם עדיין תהיה ירידה?תכלס זה הדבר הראשון שעובד עליי וסותם לי את הפה אני יכולה עד חמש שש בערב לא לאכול כלום ולא להרגיש אני לוקחת את ה 10 מ"ג כבר שבוע..
שלום חני פעילות גופנית הינה תרופת פלא היא מיטיבה עם הבריאות, עוזרת בירידה ובשמירה על משקל תקין ואפילו משפרת את מצב הרוח. כל פעילות גופנית מבורכת החל ממשחק עם ילדים, שטיפת ריצפה, עלייה במדרגות וכמובן גם פעילות ספורטיבית יזומה כמו צעידה, רכיבה על אופניים, עיצוב גוף וכו'. לא משנה היכן מתבצעת הפעילות (בית או חדר כושר) חשוב לאמץ את הפעילות כאורח חיים לכל החיים. ע"י הגברת הפעילות הגופנית היומית נגדיל את בזבוז האנרגיה של הגוף ונעודד שימוש במאגרי שומן ,לשאלתך פעילות גופנית היא פעילות השלמה לתהליך התזונה הנכונה לשם ירידה במשקל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית