האם מישהו מכיר את הדיאטה המסיבית של מעבדות רקח
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ואם כן,האם אפשר לקבל חוות דעת בנידון. תודה.
שלום אלון איני מכירה באופן אישי את הדיאטה אך אני בהחלט יכולה להמליץ על תזונה נכונה בשילוב עם פע"ג למטרת ירידה במשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן!!! חשוב לזכור שבכל מה שקשור לגופנו אין נוסחאות קסמים ואין קיצורי דרך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית