סוכרת ותזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני רוצה לדעת אם יש חשיבות התזונה ושמירה על משקל בעיקר בסוכרת מסוג 1? אני מאוזנת בלנטוס ואפידרה שעזרו לי למנוע היפוים בצורה טובה, יש עלי 10 קילו עודפים עוד לפני גילוי הסוכרת , השאלה עד כמה אני צריכה להלחץ מהם?
שלום קלי בניגוד לסוכרת סוג 2 שניתן פעמים רבות לטפל ואף למגר את המחלה בעזרת תזונה נכונה, פע"ג וירידה במשקל בלבד בסוכרת סוג 1 כידוע יש צורך בטיפול באמצעות אינסולין. אך,כידוע,הסכרתיים פגיעים למגוון של סיבוכים במשך הזמן. קיימת הסכמה כוללת בקהליה הרפואית ששליטה קפדנית על רמות הסוכר ושמירה על אורח חיים בריא הכולל בין היתר שמירה על משקל תקין מפחיתה את הסיכויים לסיבוכי הסכרת. ולכן, אין צורך להילחץ מעודף המשקל אך בהחלט יש מקום להגיע למשקל תקין, ממליצה בעזרת ליווי מקצועי. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית