כמה קלוריות יש בשזיף מיובש אחד?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ובאגוז מלך אחד? תודה!
שלום בשזיף אחד יש כ-20 קק"ל ובאגוז אחד שלם כ- 20 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
35 קלוריות לאגוז אחד ושזיף מיובש אחד?
ובאגוז מלך אחד? תודה!
35 קלוריות לאגוז אחד ושזיף מיובש אחד?