משקל אידיאלי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 18..הגובה שלי הוא 168 והמשקל שלי הוא 54..מבנה הגוף שלי הוא בינוני. אני אוכלת בריא ומהכול אבל כל הזמן המשפחה שלי אומרת לי שאני שדופה ושאני צריכה להשמין..ועשיתי בדיקת דם והכול יצא תקין.. האם אני בסדר?
שלום רויטל משקלך נמצא בטווח התקין המינימלי ביותר!!! ולכן במידה ותזונתך תקינה ואין בעיה רפואית או ירידה במשקל אין כל בעיה עם משקלך הנוכחי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית