בבקשה דחוף מאוד
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/12/2009 | 14:26 | מאת: דנה
האם יש משהוא בחצילים שגורמים לאי נעימות בבטן? אני לא יודעת למה אך שמתי לב שבזמן האחרון כשאני אוכלת הרבה חצילים (אני מאוד אוהבת חצילים מאודים עם בצל וכוסברה וסלרי- הכל מאודה בסיר אחד)אני אוכלת הרבה מזה ותמיד למחרת אני סובלת או מעצירות או מכאבים באזור הבטן. אתמול למשל אכלתי מזה והיום גם לא היתה לי יציאה וגם לקראת הצהריים סבלתי מכאבי בטן. הכאבים היו כאלה שהתקשתי ללכת ולשבת ולהזדקף. כמו דקירות בחלק התחתון של הבטן. גם פיפי התקשתי לעשות כי התקשתי ללחוץ. מה זה יכול להיות והאם זה קשור לחצילים?(למרות שמעולם לא הייתי רגישה לשום סוג של מזון) ומה יש לעשות נגד הכאבים?
לקריאה נוספת והעמקה
13/12/2009 | 09:40 | מאת: עדי מילר
שלום דנה חציל כמו ברוקלי, כרובית, בצל, צנון ועוד מס' ירקות ידועיים כגורמי גזים ואי נעימות בטנית כאשר צורכים מהם בכמות גדולה, בעיקר באנשים רגישים. לא ידוע לי על קשר בין אכילת חציל לעצירות ובטח שלא על קושי במתן שתן ולכן אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה למטרת בירור רפואי בנושא. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי