רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/12/2009 | 12:33 | מאת: ADI
בוקר טוב ברצוני לקבל יעוץ מהמצב שבו אני נמצאת סחור סחורעד לפני חודש וחצי ירדתי במשקל כ-10 ק"ג בעזרת רדוקטיל+ספורט+ואכילה של 700 ק"ג ביום העונש המגיע לי הוא שעליתי בחודש כ 4 ק"ג ללא שינוי בתפריט ובסדר היום שלי.שאלתי בפורם האם הרדוקטיל עוזר בחילוף החומרים עניתם לי כן כי הפסקתי את הכדור ,כי לי לא היה בעית האיכלה אלא בעית אי אכילה מספקת, לכן לקחתי את הכדור לפני שבועים והמשכתי לעשות ספורט כל יום 40 דק אוכלת חלבונים,ירקות ,ו2 פירות ביום שזה עדין לא מגיע ל1200 קלוריות אנני יכולה להגיע ל1200 ק"ג כי זאת בעיה בראש שלא צריך לאכול בערב ולכן אני לא מספיקה להגיע לכמות הקלוריות שאני צריכה. שאלתי היא אם אני ממשיכה בכדור,עושה ספורט, לא אוכלת 1200 קלוריות אלא אפילו פחות מדוע אני לא יורדת במשקל(בת 40 גובה 177 משקל 78) אני נורא מתוסכלת, הכדור שאני לוקחת זה לא לתחושת שובע, אלא לקחתי אותו בשביל החילוף החומרים האיטי שלי האם כדי בכלל להפסיק את הכדור? כי ממש אין לי בעיה לא לאכול
13/12/2009 | 09:00 | מאת: עדי מילר
שלום עדי ציינת שאין לך בעיה ללא לאכול אך גם לא לאכול מספיק נחשבת לבעיה ועיתים אף לבעיה לא פחות חמורה !!! הכדור פה אינו מקור ההתלבטות אלא העובדה שאינלך צורכת את מספר הקלוריות המינימלי שגופך צריך וכך לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה בדיוק כמו במקרה שלך. בנוסך חשוב לי לציין שגם אם אינך אוכלת ארוחת ערב את יכולה להצליח לאכול 1200 קק"ל ביום. ממליצה בחום לפנות לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ אישי והדרכה בנושא. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי