צריכת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2009 | 16:30 | מאת: גילי
כמה קלוריות עלי לצרוך ביום על מנת שאהיה במשקל תקין גובהי 152 גיל 23 לאחרונה די השמנתי כך שאני מנסה לרדת אבל בצורה נכונה
06/12/2009 | 12:22 | מאת: עדי מילר
שלום גילי צייני בבקשה את משקלך הנוכחי ואת משקלך לפני העליה במשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
23/12/2009 | 13:00 | מאת: גילי
שלום !שלחתי לך שאלה ב-6/12 לגבי צריכת קלוריות כפי שאמרתי גיל 23 גובה 152 ואת ביקשת שאכתוב לך את המשקל שלי כיום ולפני שהשמנתי אז האמת שאני לא יודעת בדיוק כמה אני שוקלת כיום כי כבר שנה לא נשקלתי אבל בפעם האחרונה שנשקלת היה 47 וזה המשקל הכי גבוהה שהיה לי אי פעם תמיד שקלתי מעט מאוד לעולם לא הגעתי למשקל כזה הייתי תמיד ממש רזה ופתאום המשקל קפץ בלי ששינתי את התזונה להפך אני חושבת שאפילו הורדתי .