לא יודעת מה לעשות...!!!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2009 | 07:58 | מאת: אורחת
אני בת 15.5 והייתי בתת משקל ואיבדתי את המחזור, כבר 3 חודשים שלא קיבלתי מחזור. הרופאה אמרה לי שאני צריכה לעלות במשקל בשביל לקבל מחזור. עליתי כבר 3 קילו ואני שוקלת עכשיו 42 אבל עדיין לא קיבלתי את המחזור. היו לי ועדיין יש לי הפרעות אכילה (למרות שעכשיו אני מתחילה להירפא מהם) וכשהייתה לי הזדמנות לא אכלתי. יש לי חברה מאוד טובה שהיא עושה דיאטה והיא ירדה הרבה במשקל(היא טוענת שבצורה בריאה)פה וכשאני רואה אותה אני לא רוצה לאכול ואני מתעצבנת על זה שאני צריכה לאכול בבוקר סנדוויץ' והיא יכולה לאכול רק תפוח!!!! זה גורם לריחוק בינינו ואנילא רוצה שזה יקרה אבל אני לא יכולה להיות לידה כי כל פעם שאני איתה במיוחד אם אני צריכה לאכול אחרי זה אני לא אוכלת ומה שעוד יותר מעצבן אותי שהיא יודעת על ההפרעת אכילה שיש לי ואמא שלי אמרה לה שתשים לב אלי אם אני אוכלת בבי"ס וכל פעם שאני לא אוכלת היא אומרת לי לאכול אבל היא לא אוכלת בבי"ס והיא רק מרזה ואני משמינה.... אני לא יודעת מה לעשות עם הקנאה הזאת אני לא רוצה להתרחק ממנה...
לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2009 | 12:21 | מאת: עדי מילר
שלום קראתי בעיוןם את דבריך ואני ערה למצוקתך... לצערי, איני יכולה לעזור לך דרך פורום זה כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה להפרעות אכילה. עמותת שחך לטיפול בהפרעות אכילה בקהילה מפעילים קו חם בימי א-ה בין השעות 8:00-23:00 את מוזמנת להתקשר ולקבל ייעוץ. מס' הטלפון: 08-9357035 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי