השמנה בטנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 57. בשנים האחרונות השמנתי מאד בבטן. כשאני יורדת במשקל (עושה דיאטה), הבטן מצטמצמת לאט יותר מאזורים אחרים בגוף. האם יש כללים שונים לדיאטה להורדה במשקל כאשר סובלים מהשמנה בטנית?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי