שאלה קטנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/11/2009 | 02:42 | מאת: עומר
במשקל של כ 85 ג"ג, כמה קלוריות שורפים בעליה + ירידה פעם אחת של 17 מדרגות בלבד! זה נשמע קטנוני אבל אני מעוניין לדעת בכל זאת.אני מתאר לעצמי שהנתונים הידועים לכם הם למספרים יותר גדולים של מדרגות או כמות זמן ככה שאם אין לך מחשבון אז גם בערך מספיק לי תודה רבה
26/11/2009 | 20:21 | מאת: עדי מילר
שלום עומר גם במידה ומושקע מאמץ בעליית המדרגות כיוון שמדובר במעט מדרגות מה שמוביל למאמץ קצר זמן אני מניחה שמדובר במספר קלוריות שולי בלבד... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי