לגבי המשך ירידה במשקל.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/11/2009 | 12:13 | מאת: עזרה
שלום, אני בת 22 ושוקל 75 קילו וגובהי 160. התחלתי דיאטה בחודש יוני ומאז הורדתי כ- 10 קילו. הדיאטה שלי התבססה על הפחתת שומנים ומתוקים, ללא ספורט. כיום אני עדיין ממשיכה בתזונה הנ"ל (אך מדי פעם אני כן אוכלת משהו מתוק וג'אנק- פעם בחודש).לפי ספירת קלוריות שאני מבצעת, אני אוכלת מזון עם פחות קלוריות ממה שממליצים ליום, אך עדיין אני נשארת באותו המשקל! רציתי לדעת כיצד ניתן להמשיך לרדת למשקל הרצוי (ולא בעזרת ספורט!!). תודה מראש...
26/11/2009 | 20:17 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל עד כה, בהחלט היישג מרשים !!! ציינת שהינך אוכלת פחות מהמומלץ ולכן חשוב שתדעי שכשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל. מאוד מומלץ שתשני את צורת האכילה שלך ועשי זאת בצורה מבוקרת עם ליווי תזונתי מקצועי מתאים. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי