רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/11/2009 | 10:32 | מאת: ADI
האם יתכן כי הכדור גורם לנשירת שיער?
23/11/2009 | 09:08 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
לא ידוע לי שרדוקטיל יכול לגרום לנשירת שיער בברכה ד"ר מצקין