אחרי דיאטות... ושוב השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2009 | 09:53 | מאת: בת 31
שלום, אני אחרי 2 לידות (ילדים בני 6 ו-3). גובהי 1.55 ואחרי הלידה השניה שקלתי 75 ק"ג (!!!). באמצעות שיטת "שומרי משקל" ירדתי 18 ק"ג בפרק זמן של 5 חודשים. אציין כי לא ממש נצמדתי לספירת הנקודות אלא הפחתתי באופן משמעותי את כמות האוכל (בלי שום פעילות גופנית). כשהגעתי למשקל של 57 ק"ג לא הצלחתי להמשיך לרדת ואף הרגשתי שכל הפחתה נוספת גורמת לי לרעידות רעב. לא יכולתי להמשיך למרות שמשקל הכבוד שלי הוא 55 ק"ג. מאז עברו שנתיים וכיום אני שוקלת 65 ק"ג, מאוד רוצה לרדת 10 ק"ג נוספים ולא מצליחה לגבש תכנית מסודרת. מצבי הכלכלי לא מאפשר לי להתחייב שוב ל"שומרי משקל". אציין שאני סובלת מצליאק. אודה לעצתך.
15/11/2009 | 11:28 | מאת: עדי מילר
שלום את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן, הדרכה וליווי שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי