תפריט לאחר אימון כושר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/11/2009 | 11:41 | מאת: יאנה
שלום רב, אני התחלתי להתאמן במכון כושר על מנת לעצב את גוף, וכמובן שלאחר האימון התאבון מתעורר. רציתי לשאול, מה כדי לאכול לאחר האימון? תודה.
13/11/2009 | 15:55 | מאת: עדי מילר
שלום יאנה ראשית יש להקפיד שהארוחה תהיה תוך 45 דקות מסיום האימון כיוון שזהו "חלון ההזדמנויות" בו הגוף עובר מתהליכי פירוק לתהליכי בניה. ולכן, מומלץ שילוב של מזונות מקבוצת החלבונים, הדרושים כאבני הבניין לבניית השרירים, עם מזונות מקבוצת הפחמימות, ספק האנרגיה לקיום תהליכי בניית השריר ולמילוי מאגרי האנרגיה בהם, להתאוששות המלאה. ניתן להכליל בארוחה גם ירקות ושומנים ממקור בריא. ארוחה לדוגמא: כריך + גבינה/ טונה / ביצה או פסטה+ חזה עוף. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
13/11/2009 | 15:56 | מאת: עדי מילר