מעוניין בחוות דעת של מומחה שמבין בדיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. הבעיה היא כזאת, אני שוקל 100 קילו והגובה שלי הוא 1.70 זאת אומרת שאני צריך להוריד 25 קילו. עכשיו אני בדיאטה כבר שבועיים והורדתי 5 קילו, אני אוכל ב9 בבוקר לחמנייה אחת עם טונה וסלט ובארבע ארוחת צוהריים עם 4 פרוסות, בערב אני עושה הליכה מהירה של שעה וחצי, ואז בערב אני אוכל לפעמים עוד לחמניה שוב פעם טונה וסלט, עכשיו השאלות שלי הם ככה, האם אני עושה נכון? וגם האם יש לי עוד דרך להרזות יותר מהר? וגם תוך כמה זמן אני יוריד את ה20 קילו בדרך שאני משתמש? תודה על התשובות וסליחה על החפירה.
שלום ציין בבקשה את גילך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני בן 22. רציתי לדעת גם כמה לחם אני אמור לאכול ביום? האם נקנקיות זה בריא לאכול 3-4 פעמים בשבוע? ואני בוקר שותה נס עם 2 כפיות סוכר וב11 בבוקר אני שונ=תה קפה עם אחד סוכר האם זה בסדר? תודה על התשובות.