רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/11/2009 | 11:49 | מאת: מיטל
היי, שאלתי היא אם כדי ךהתחיל אם סוג הכדורים האלו?? יש לי חברות שלוקוחות ויש להן תופעות לוואי ממש לא נעימות. האם זה קורה לכולן?? תודה.
10/11/2009 | 19:54 | מאת: עדי מילר
שלום מיטל תופעות הלוואי כמו בכל תרופה הינן אינדיבידואליות, ישנן מטופלים שנוטלים את התרופה ללא כל תופעת לוואי כלל וכפי שציינת יש כאלו הסובלים מתופעות לוואי. בכל מקרה יש להתייעץ עם רופא המשפחה לפני... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי