מעדנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב האם יש מעדנים העשויים מחלב סויה ללא תוספת סוכר? אני רגישה למוצרי חלב וסוכרתית.
שלום לילי בהחלט כן, לחברת צוריאל יש מעדני סויה ללא סוכר ועם 0.5 אחוז שומן בלבד. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי