גובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 13 ואני בין הנמוכים בשכבה שלי אני שוקלת 53 והגובה שלי הוא 1.57 האם זה גובה תקין לנערה בגילי?
שלום גל עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת לאחות ביה"ס, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי