צריך עזרה קטנה בבקשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2009 | 20:05 | מאת: דניאל
בעבר שהייתי בן 16-17 עשיתי דיאטה והורדתי 15 קילו... , ממשקל 97 למשקל של 82 היום אני שוקל משהו כמו 85 בן 21, ורציתי לדעת לאיזה משקל אני צריך להגיע אם אני בן 21.. ? וזה מה שאכלתי ביומיים האחרונים, איך זה בתור תפריט לדיאטה? (דגש על יום רביעי , אם אפשר) ? יום שלישי – 3 נובמבר 2009 ארוחת בוקר: סדנוויץ' של חומוס, קונפלקס חלב. ארוחת צהריים: בגט עם פרגיוט + חומוס + סלט + קצת צ'יפס. ארוחת ערב: יוגורט עם מתיקות מועדנת ספורט: 70 דקות באליפטיקל (נקרא גם סקי או קרוסטריינר) (400 קלוריות). יום רביעי – 4 נובמבר 2009 ארוחת בוקר: סנדווי'ץ עם גבינה צהובה. ארוחת צהריים: בשר בקר (גדול) , תפוח אדמה קטן ,תפוח, מרק, הרבה סלט, פרוסה עם מבטוחה ארוחת ערב: הרבה סלט, סנדוויץ של חביטה, פרוסה עם קוטג', קצת קרונפלקס עם חלב ספורט: X לגבי ספורט אני עושה פעם ביומיים או בקרוס טרינר משהו כמו שעה - שעה וחצי או שאני משחק כדורסל שעה וחצי שעתיים
04/11/2009 | 20:09 | מאת: דניאל
..
07/11/2009 | 10:34 | מאת: עדי מילר
שלום דניאל ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל, בהחלט היישג מרשים !!! משקל היעד הינו 76 ק"ג. ייעוץ לגבי התפריט הינו משימה מורכבת הדורשת פרטים נוספים ולכן אינו יכול לעשות דרך הפורום אלא בפגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית, אך בכל זאת הציין מספר דגשים... 1. מומלץ שהקורנפלקס עם חלב יהיה ארוחה בפני עצמה ולא בתוספת לארוחה. 2. חשוב שהתפריט היומי יכיל ארוחות ביניים כגון פרי, מעדן חלב וכו'... 3. מומלץ להפחית במזונות מטוגנים כמו ציפס. 4. יוגורט בתור ארוחת ערב הינו מספיק בטח לא בגיל צעיר כמו שלך!!! בהצלחה רבה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי