כמה אני צריכה לשקול בערך?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 39 גובע 160 כרגע מישקלי היום 70
שלום הטווח המשקלי התקין לגובך הינו 65-52 ק"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני בת 39 גובע 160 כרגע מישקלי היום 70