גלולות הריהון?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/11/2009 | 15:28 | מאת: שני
אפשר לקחת גלולות הריהון וגם רדוקטיל ביחד אין שום סיכון
08/11/2009 | 13:58 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
אין בעיה לקחת גלולות נגד הריון ורדוקטיל יחד. בברכה ד"ר מצקין