שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 43 יש לי בטן בצורת תפוח עשיתי בדיקות מקיפות כולל נשיפה שאמרו לי היום יש לי חיידק בקיבה אז נתנו לי אנטיביוטיקה לקחת האם יש קשר להשמנה רק בבטן אני רווקה ומה לעשות ?תודה
שלום הודיה עשוי להיות קשר בין חיידק בקיבה לנפיחות בטנית אך לא להשמנה בטנית. לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית כדי להיפטר מעודפי השומן בבטן. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי