השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/11/2009 | 22:33 | מאת: ימית
שלום. יש לי השמנת יתר די רצינית, ולמרות שחישבתי את כמות הקלוריות היומית שלי, מול הכמות שאני אמורה לצרוך, והיא תקינה, ושעשיתי בדיקת דם והכל יצא תקין, אני עדיין ממשיכה להשמין. אני עושה 4 פעמים בשבוע פעילות ספורטיבית ולא מבינה מה לא בסדר. תוכליו לעזור לי?? תודה, ימית.
03/11/2009 | 08:43 | מאת: עדי מילר
שלום ימית צייני בבקשה גיל, גובה, משקל ושינוי משקלי בתקופה הנוכחית... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
03/11/2009 | 08:49 | מאת: ימית
גובה: 165 ס"מ משקל 95. אני בת 17 ומהחורף הקודם עליתי 10 קילו.