תת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי בעיה בעוד כחצי חודש יש לי צו ראשון אני בגובה 165 ואני שוקלת 45 ואני בת 16.10 במשפחה אצלנו רובם רזים ושוקלים פחות מהמינימום אך בצו ראשון מקפידים על זה, אני מאוד רוצה להגיע לפרופיל 97 אין בעיות חוץ מהמשקל הארוחות אם לקבוע מ1 עד 10 שהן סדירות אז 6/7 הייתי מאוד רוצה אם יש אפשרות לעשות משהו בנידון כי הצבא מאוד חשוב לי לגשת כרגע *לרופא משפחה\תזונאית אין באפשרותי לגשת כרגע כיוון שההורים שליי בחול
שלום ויק תוכנית תזונה לשם עליה במשקל הינו דבר מורכב שדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית... בכלליות עליך להוסיף מזונות בעלי תכולה קלוריות גבוהה כמו טחינה, פירות יבשיים, אגוזים, שקדים, חלווה, גרנולה וכו'... ובמידה וזה לא עוזר אפשר להסתייע בתוספת של אינשור או סקנדיישיק שהם משקאות בעלי כמות קלוריות גבוהה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי