כמה קלוריות יש במרק אפונה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2009 | 11:19 | מאת: סיגל
כמה קלוריות יש במצקת מרק אפונה יבשה/ כוס מרק אפונה יבשה??
01/11/2009 | 13:25 | מאת: עדי מילר
שלום סיגל ספל מרק אפונה מכיל כ-350 קק", כיוון שיש היום בשווקים מצקות בגדלים שונים תשובתי הינה לספל (כ-250 מ"ל). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי