שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2009 | 10:20 | מאת: אור
שלום אני סובל מאבני מרה ובעיות קיבה האם כדאי לי ללכת לדיאטנית שתייעץ לי מה לאכול ומה לא תזונה נכונה ? כי בגלל זה אני צריך לוותר על הרבה דברים שלא יתפתחו כאבים ואני לא יודע איך לסדר את הארוחות שלא ארזה יותר מדי אניבחור צעיר תודה
01/11/2009 | 13:22 | מאת: עדי מילר
שלום אור התשובה היא בהחלט כן ואף מומלץ !!! אתה יכול לבקש מרופא המשפחה שלך הפנייה לדיאטנית קלינית בקופ"ח. רפואה שלמה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי