צריכה להרזות ברגליים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2009 | 19:22 | מאת: מעיין
שלום, שמי מעעין בת 13 ואני מאוד רוצה להרזות ברגליים בבקשה שמשהו יביא לי רעיון על איך אפשר להרזות ברגליים. תודה מראש. מעיין
01/11/2009 | 12:49 | מאת: עדי מילר
שלום מעיין עניתי על שאלתך למטה... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי