דחוףףףףף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/10/2009 | 22:07 | מאת: LEE
שלום אני בת 15 משקלי:60 גובה:161 מבנה הגוף שלי מלא איפה שצריך..אך לאחרונה השמנתי באיזור הבטן צץ לה כרס קטנה.. אני מעוניינת להוריד ממשקלי כמה קילו גרמים.. כמה להוריד ?.. ומה הוא המשקל הרצוי או האידיאליי לעומת הגובה שלי!?
31/10/2009 | 11:31 | מאת: עדי מילר
שלום לי לצערי איני יכולה לענות על שאלתך, עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת ישירות לאחות קופ"ח, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי