כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2009 | 18:54 | מאת: לירון
שלום לכל הרופאים אני בת 20 גובהי הוא 1.73 ואני שוקלת 61 רציתי לדעת מהו המשקל הרצוי לגובה ולגיל שלי ועוד, יש לי עודפי שומנים שמצטברים במקומות מעצבנים ומעוותים לי את כל הגוף, לאחרונה התחלתי לסוע על אופניים ולפני שהייתי נוסעת הייתי במשמר הגבול והייתי עושה שם כושר קרבי לא בריא ואוכלת מלא שטויות עכשיו אני מקפידה על תזונה בריאה עם דגנים וחלבונים וירקות ואוכלת 1200 קלוריות ביום + 4 פעמים שבוע ספורט אני רוצה לדעת כמה שעות של ספורט בשבוע אני צריכה כדי לרדת במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2009 | 11:10 | מאת: עדי מילר
שלום לירון, את מוזמנת לראות את תשובתי למטה... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי