דיאטה ע"י שיטת שלושת השלבים ! מומלץ ..!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2009 | 11:10 | מאת: שירה לוי
חברת לרדת בקלות מציעה דיאטה ע"י שיטת 3 השלבים. 1. ניקוי רעלים. 2. הרזייה מאוזנת. 3. תוכנית שמירה ייחודית. החברה מתמכה באימון אישי 1 על 1. תמיכה טלפונית יומיומית ! יועצים אישיים, דיאטנים, מאמנים בכירים. שווה לבדוק!!
28/10/2009 | 11:11 | מאת: שירה לוי
הכתובת לאתר : http://www.easydieta.co.il