עליה חריגה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2009 | 03:54 | מאת: רועי
אני בחור בן 21.5. בשנה האחרונה השמנתי מעט(באמת שמעט) אך משום המשקל מראה עליה של 10 קילו. איך זה יכול להיות?
31/10/2009 | 11:03 | מאת: עדי מילר
שלום רועי במידה והתחלת פע"ג , ההסבר לכך הינו שהגדלת מסת השריר מובילה להעליה במשקל ולצמצום ההיקפים. במידה וההסבר הנ"ל לא מתאים עליך להתייעץ עם רופא המשפחה כיוון שדרושים לכך פרטים נוספים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי