דג סלומון...עודף כולסטרול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2009 | 12:29 | מאת: סיגלית
יש לי עודף בכולסטרול האם כדאי לי לא לאכול דג סלומון? איזה דגים אני יכולה לאכול במקום? שהערך הקלורי שלהם יהיה גם נמוך וגם הכולסטרול נמוך..? כמה קלוריות יש בערך בחתיכת דג סלומון?
לקריאה נוספת והעמקה
27/10/2009 | 12:30 | מאת: סיגלית
??
31/10/2009 | 10:47 | מאת: עדי מילר
שלום סיגלית דג בקלה אינו מכיל אומגה 3 אך אין זה אומר שאין לו ערך תזונתי מצויין... כלומר את בהחלט יכולה להנות ממנו. במאה גרם בקלה מבושל יש 84 קק"ל ורק 0.85 גרם שומן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/10/2009 | 10:43 | מאת: עדי מילר
שלום סיגלית התשובה היא בהחלט כן!!! סלומון כמו שאר הדגים במים קרים (למשל בים הצפוני) מכילים חומצות שומן מסוג אומגה 3. שומן זה מסייע במניעת לחץ דם גבוה, מחלות לב וכלי דם וסוגי סרטן שונים. כמו כן, הם מונעים היווצרות קרישי דם המסוכנים ללב ומסוגלים להוריד את רמת השומנים בדם. דגים נוספים המכילים אומגה 3 הינם: הליבוט, מקרל, הרינג קפוא, פורל וטונה קפואה. מאה גרם סלומון אפוי או צלוי מכיל כ- 180 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי