עציה בירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הגובה שלי הוא 1.52 משקל 63 בתחילת הדיאטה היום 60
שלום יפית ראשית, הקרב אף פעם לא אבוד מראש!!! חשוב לסגל אורח חיים בריא וקבוע כזה יאפשר לך להמשיך לרדת במשקל.ולשמור עליו לאורך זמן .הקפידי על תפריט מאוזן וביצוע פעילות גופנית מבוקרת. גוף לא מואס בשריפת קלוריות, לעיתים קשה יותר לרדת במשקל אבל אם מקפידים על אכילה נכונה וכמות קלוריות מספקת עם פעילות גופנית מבוקרת הירידה במשקל אפשרית בהחלט ובטח בגיל 32. חשוב לי להדגיש שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. כלומר, המלצתי היא להגדיל את כמות הקלוריות ל- 1200 קק"ל ולשלב פע"ג לפחות 5 פעמים בשבוע למשך חצי שעה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי