כמה קלוריות יש ב..דחוף!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2009 | 07:56 | מאת: שני
1 תפוח 1 קלמנטינה כפית קוטג' 1 פרוסת לחם מלא 1 פרוסת חלה 1 ביצה 1 סלק תודה...
27/10/2009 | 07:56 | מאת: שני
..
27/10/2009 | 08:06 | מאת: עדי מילר
שלום שני, תפוח בינוני כ- 60 קק"ל קלמנטינה כ-30 קק"ל כפית קוט'ג 5% כ- 15 קק"ל פרוסת לחם מלא כ- 75 קק"ל פרוסת חלה כ- 75 קק"ל ביצה כ- 80 קק"ל סלק כ- 40 קק"ל בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי