עצירה בירידת משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2009 | 14:47 | מאת: יפית
שלום רב אני בת 32 התחלתי 63.3 היום 60 ירדתי בשבוע הראשון 3.3 קילוי בשבוע השני כלום וביום השלישי של המחזור החודשי . אני בתחילת השבוע השלישי של הדיאטה שבו אני אוכלת כך: בבוקר נס קפה בצהרים תפוח עם יוגורט בערב סלט 2 מלפפונים 2עגבניות 1גמבה בצל ואבוקדו ערב כן ערב לא + 2 חזה עוף 5% או 4 פרוסות לחם קל אם ממרח שמן זית בין לבין עוד נס קפה בערך 4 - נס קפה ללא ספורט. 1.השאל ה שלי היא בכל כתבה באינטרנט רשום שנעצרתי בגלל מחסור של קלוריות האם זה עצירה קבוע או שאחרי זמן מסיום אני כן ירד במשקל והאם אני יוסיף ספורט אז אני כן ירד במשקל? 2.האם אני יעלה עכשיו את כמות הקלוריות ל1200 האם אני לא ישמין הכל בחזרה ? השמח לקבל תשובה
25/10/2009 | 17:26 | מאת: עדי מילר
שלום יפית צייני בבקשה גובה וגיל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי