תזונה מותאמת אישית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2007 | 21:36 | מאת: מירב
שלום. אני בחורה מלאה, בת 27, וכבר ניסיתי דרכים שונות לירידה במשקל. לאחרונה נחשפתי לשיטת "אכול לפי סוג הדם שלך". בדקתי- ונמצא שסוג הדם שלי הוא b. לפי השיטה הזאת אני אמורה לחגוג עם מוצרי חלב, הבעיה היא שאני די רגישה להם, הם גורמים לי לתחושה לא נעימה בבטן.. השאלה היא, למי עלי לפנות כדי שיוכל לומר לי מה טוב לי ומה מזיק לי באופן אישי. מה שיעזור לי לרדת במשקל ויקנה לי הרגשה נעימה. תודה רבה מירב
לקריאה נוספת והעמקה
03/08/2007 | 09:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירב, כל שיטת אכילה שאמורה לגרום לירידה במשקל מבוססת על הפחתת קלוריות. את אוכלת פחות ממה שהגוף שלך צריך ואז נעשה שימוש במאגרי השומן ומרזים. אם עד כה לא הצלחת להתמיד בצורת אכילה בריאה ושמירה על משקל נמוך יותר, כנראה שהבעיה היא בראש, במחשבה. אני ממליצה לשלב בין טיפול תזונתי מקצועי לבין טיפול קוגנטיבי התנהגותי, שפותר את הבעיה משורשה. במרפאתנו ניתן טיפול כזה. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן