קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות יש בחטיף סניקרס?ב100 גרם יש 480 קלוריות ובחטיף אחד יש כ60 גרם אז כמה קלוריות יש בחטיף אחד? וגם הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות יש בבורקס פיצה אחד ובעוגיית קוואקר.
שלום כריסטינה חטיף סניקרס - 288 קק"ל, לגבי העוגיה והבורקס זה כמובן תלוי בכמות... עוגיה כ- 50-150 קק"ל, בורקס כ- 150-250 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי