עליה במשקל מהירה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לעדי ערב טוב. התחלתי 2/09 לעשות דיאטה+כדורי רדוקטיל ירדתי כ-11 ק"ג בצורה יפה בשילוב דיטה של חלבונים+פירות+ירקות+גבינות ללא פחממות הבנתי שהגוף שלי לא מקבל פחממות כי אני משמינה איתם.עשיתי ספורט כ-4 פעמים בשבוע כ ארבעים וחמש דקות של הליכה. הפסקתילאכול מהשעה 4 אחר הצוהרים בערב ההיתי שותה כוס חלב 1% מלא.ההפסקתי את הכדורים לפני חודשים כי הרגשתי שאני לא צריכה אותם הרגלתי את הגוף לסדר יום עם התפריט שלי.הכול היה בסדר גמור.הגעתי למשקל הרצוי שלי אך לפתע קרה לי משהוא מוזר פתאום במשך שלושה שבועות עליתי כ-4 ק"ג שזה המון ללא שינוי בתפריט,או בספורט, קניתי חפיסה של הכדורים אך אני מריגשה שהם לא עוזרים לי כי אני לא יורדת כמו בפעם הראשונה שנטלתי אותם. ההפך אני מריגשה שאני עולה(מה שמשונה זה שתמיד בחודשים אחרי החגים אני עולה במשקל ושוב בחודש פבואר אני מצליחה לרדת ולא שאני זוללת בחגים)מה ניתן לעשות על מנת לא לעלות את כל ה 11 ק"ג שירדתי אודה על תשובה בהקדם כי נורא מיאש אותי
שלום מלי צייני בבקשה גיל, גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי