השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/10/2009 | 09:24 | מאת: רבקי
אני שנתיים אחרי לידה לפני הלידה שקלתי 65 היום אני שוקלת 78 הובה שלי הוא 1.65 אני לא יורדת אני רק עולה הלכתי לדיאטנית היא אמרה שאין לי מה לשנות בתזונה כי אני אוכלת בסדר גמור אני לא אוכלת בין הארוחות לא אוכלת מתוק ולא אוכלת אחרי 7 בערב לא רק שאני לא יורדת במישקל אלה עולה במישקל...אני נואשת מה אני עושה(יש לציין שאני לא עושה ספורט בעיקבות מחלת הנשיקה שזה גורם לי לחולשה חזקה) מה אני עושה???
לקריאה נוספת והעמקה
19/10/2009 | 20:50 | מאת: עדי מילר
שלום רבקי ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! בתור התחלה הייתי ממליצה לשלול בעיה פיזיולוגית המונעת את הירידה במשקל שלך (כמו תת פעילות של בלוטת התריס, שחלות פולציסטיות וכו'),מומלץ שתשתפי את רופא המשפחה שלך בנושא ותבצעי בדיקות מתאימות. למרות שאיני יודעת ממה מורכב התפריט היומי שלך במדויק כמו כן אין לי פרטים לגבי טיפולים תרופתיים, היסטוריה של דיאטות, גנטיקה וכו'...אני יכולה להבין מדבריך שהתפריט שלך מצומצם ובהקשר הזה חשוב שתדעי כשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל... את כמובן מוזמנת להעזר במרפאה שלנו, ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי