אכילת דג סלמון מעושן מאריזה סגורה מרשתות מזון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בשבוע 32 להריון ובמהך כל שבוע אני אוכלת דג סלמון בארוחת בוקר. הבנתי שזה מזיק. האם גרמתי נזק לעצמי ולעוברי. אני מאד חרדה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אוסנת ראשית המון מזל טוב, ההמלצה להימנע מאכית דג מעושן במהלך ההריון כמו גם מאכית ביצת עין, בשר נע, מיונז, קרמבו, מוצרי חלב לא מפוסטרים וכו'... היא לאור העובדה שמזונות אלו בעלי סיכויים גבוהיים יותר להתפתחות הרעלת מזון. כידוע, נשים הרות רגישות יותר לזיהומים שמקורם במזון ועלולות לחלות בעקבותיהם, העובר פגיע במיוחד למזהמים מהמזון, מכיוון שהמערכת החיסונית שלו לא סיימה להתפתח ולא יכולה להילחם נגדם ביעילות. במידה ועד כה לא סבלת משלשולים, חום, כאבי בטן וכו' אין לך ממה לחשוש, ממליצה מעכשו להתחיל לשמור על כך. לידה קלה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי