חייבת תשובה כמה שיותר מהר..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, קודם כל יש לי כמה דברים שחייבת שמישהו יענה לי ואני יודה לכם טוב אז ככה: שמי נועה אני שוקלת 53 מטר 166 בת 13 ואני רוצה להיות 45ק"ג אני מבקשת ממכם שתביאו לי תפריט או משהו מתאים כי לא מרשים לי ללכת לדיאטנית.... הרגליים שלי שמנות, הבטן שלי מלאה, ואני כל הזמן רק חושבת על דיאטה זה מה שעובר לי בראש!!!!!! וזה מציק... (מאוד) ובמקום לרזות אני משמינה (נראה לי) טוב אז בבקשה ורק בבקשה אל תכתבו לי שהמשקל שלי תקין ובלה בלה בלה...כי אני יודעת שלא וכל החברות שלי רזות (מקל) ורק אני כמו איזה פרה... תודה רבה!!
שלום נועה עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת לאחות קופת חולים, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין או האם קיים עודף משקל. לגבי המחשבות הרבות על דיאטה ומשקל שאת מתארת אני ממליצה לשתף אותם עם ההורים ולבקש עזרה בנושא...אל תשארי עם מה שעובר לך בראש לבד!!! בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי