חלב פרה אורגני של הרדוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לצוות הרופאים והדיאטניות שלום, הנני בת 26, סובלת מאקנה בינונית-נמוכה. לפע טענת רופאים רבים, חלב פרה מכיל כמות גדולה של הורמנים אשר מוזרקים לפרה בתקופת ההריון. הורמונים אלו משפיעים על עור פנים, למי שיש נטיה לאקנה ועלולים להחריף את האקנה,על כן הם ממליצים להפחית במוצרי החלב למי שיש נטיה לאקנה. מה לגבי חלב פרה אורגני של הרדוף? חלב זה מיוצר בהליך טבעי ללא הורמונים, אנטיביוטיקה וכו'. האם כדאי? חלב זה עדיף מחלב רגיל של תנובה, טרה וכו'? אשמח לתשובה מהיר תודה מראש, לימור
שלום לימור כיום, עדיין אין מחקרים מהימנים המוצאים קשר מובהק בין תזונה לאקנה. ספציפית למוצרי חלב, גם מחקרים שהצליחו למצוא איזשהו קשר בין חלב לאקנה לא מצאו את הגורם המדויק בחלב הקשור לאקנה. ולכן, אין היום המתלצה לטיפול תזונתי באקנה, ההמלצה היא לאכול את מה שלא גורם נזק... מתוך כך, אני ממליצה לך ללכת בדרך של ניסוי וטעיה, כלומר נסי תקופה מסויימת להשתמש בחלב אורגני במידה ואת רואה שיש לכך השפעה מייטיבה המשיכי... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי