בעיית שומן נקודתי, מה לעשות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2009 | 17:10 | מאת: לילי
שלום רב, הנני בחורה ממוצעת /רזה. בת 26 158 ושוקלת 47, לפעמים קילו יותר או פחות. אני שומרת על כושר כמה שיותר, הליכה לפחות 4 פעמים בשבוע, לפעמים משלבת שחייה, ריצה, אופניים ועוד בעבר כששקלתי פחות (בגיל ההתבגרות) ראיתי שיש לי נטייה לצלוליט בישבן, היום כשאני 4-5 קילו יותר מפעם, הצלוליט ממש חמור. אין בכלל הפרדה בין הישבן לבין התחלת הרגל, והישבן לא חלק ומלא בצלוליט. איזה תרגילים יכולים לשפר? האם מקרים כאלה ניתנים בכלל לשיפור? האם כדאי לשלב טיפול כירוגי נקודתי למקום?
לקריאה נוספת והעמקה
14/10/2009 | 17:06 | מאת: עדי מילר
שלום לילי לאור העובדה שמשקלך נמצא מתחת לטווח התקין מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לדימוי גוף. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
15/10/2009 | 01:35 | מאת: לילי
תודה על הדאגה, אני כבר שנים נתמכת בתזונאית כדי לעלות במשקל (זה אכן עוזר), אני לא סובלת מבעיות אכילה, אני רזה מיום היוולדי, תורשתי אצלינו במשפחה. אני לא מחפשת לרדת במשקל, אלה רק לחטב את הגוף. לצערי תקופות ארוכות מידי לא עשיתי כל פעילות ואכלתי רק גאנק שכולל הרבה מתוק, פיצות ומה לא, ולא נגעתי בירקות. נראה לי שהשומן הרווי פגע לי בגוף וגרם לי להיווצרות צלוליט מוגזם, במיוחד לאור זה שאני רזה, הצלוליט ממש חסר פורפורציות ובולט מאוד. האם יש "פיתרון"? איני מחפשת פיתרון קסם. מנסה להימנע משומן רווי ולעשות כושר באיזור הרגליים. כמו כן, אין לי שום גמישות ברצועות גוף תחתון לצערי, וגם על זה אני מנסה לעבוד.. האם קורה במצבים כמו שלי שהשומן שהצטבר פשוט לעולם לא יתפזר לאזורים אחרים?