לעדי החמודה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2009 | 11:30 | מאת: שלומית
בבקשה עני לי:, כמה קל יש ב- 1) כף מחוקה של סומסום לא קלוי 2) אגוז המלך אחד- בנוגע לאגוז המלך יש לי עוד שאלה: כשאני קונה אגוזים אלו בחנות לתבלינים אז האגוזים נמכרי בשקילה . האם אלו אגוזים חצויים או שהם שלמים? כלומר: האם להתייחס לשי יחידות כאל אגוז שלם אחד או שכל יידה זה בעצם חצי אגוז. מקווה שהבנת אותי-גם כשקונים תאגוזים בחבילה סגורה יש להם את אותה צורה. תודב
13/10/2009 | 12:40 | מאת: עדי מילר
שלום שלומית 1. כ-50 קק"ל. 2. אגוז מלך אחד מכיל כ- 20 קק"ל, האגוזים הקיימים בשווקים השונים נמכרים בחצאי כלומר 2 חצאים מכילים כ- 20 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי