היי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/09/2009 | 20:27 | מאת: שירי
שלום. אני בחורה בת 17 שוקלת 74 1.65 לפני כ4 חודשים הייתי שוקלת 90 אך לאחר דיאטה ירדתי ממשקלי 16 קילו ברוך ה'. הבעייה היא שעכשיו המשקל שלי נתקע,אני לא יורדת ולא עולה ואני מאוד מפחדת להשמין. רציתי לדעת מה הסיבה לכך מכיוון שאני רוצה עוד לרזות לפחות 10 קילו .
09/09/2009 | 12:05 | מאת: עדי מילר
שלום שירי ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! תהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול. חשוב לי להדגיש שאם ממשיכים בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף נעשה חטוב ומצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו מומלץ למדוד היקפיים ולהתעודד !!! בהצלחה בהמשך ויישר כוח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי