לקראת החגים הבאים עלינו לטובה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, כידוע החגים בפתח ואיתם גם הקלוריות. חיפשתי עצות באינטרנט כיצד לנהוג לאחר החגים, אחרי שעלינו מס' לא מבוטל של ק"ג... בשיטוטיי באינטרנט הגעתי לדף הבא: http://www.olgaraz.co.il/About.asp?PageId=19 האם אתם ממליצים על השיטות של אולגה רז כפתרון טוב? נואשתי מ"דיאטות קסם" במקרים כאלה...
שלום רועי לא סתם נואשת מ"דיאטות הקסם" כיוון שכאשר מדובר בתזונה וירידה במשקל אין באמת פתרונות קסם. אני ממליצה על תזונה מאוזנת הכוללת פע"ג כחלק משגרת היומיום כל ימות השנה, שיטת אולגה רז הינה דיאטה מאוזנת שבהחלט יכולה לעזור לאנשים האוהבים לחם ושיטת הסנדביצים מתאימה להם... בהצלחה רבה וכמובן חג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי